1.5.3. Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів

Відповідно до плану роботи гімназії у червні 2022 року адміністрацією зроблено аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками 2021/2022 навчального року. З цією метою проаналізовано стан успішності учнів за рівнями навчальних досягнень за підсумками року, підраховано середній бал успішності та відсоток якості знань з усіх предметів інваріантної складової навчального плану та середній бал успішності по класах, перевірена об’єктивність виставлення оцінок за І, ІІ семестри та за навчальний рік.

Навчальні досягнення учнів 1-4 класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів (НУШ) здійснюється вербально.

Кількість учнів середньої школи, які підлягали атестації з предметів «Українська мова», «Українська література», «Іноземна мова», «Зарубіжна література», «Історія України», «Інформатика», «Основи здоров’я», становить 53 особи.

Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів з названих предметів показав наступні результати:

Навчальних досягнень початкового рівня жоден учень немає.

Середній рівень:

- Українська мова – 15 учнів – 28,3%

- Українська література – 11 учнів – 21%

- Англійська мова – 18 учнів – 34%

- Зарубіжна література – 12 учнів – 22,6%

- Історія України – 9 учнів – 17%

- Інформатика – 16 учнів – 30,2%

- Основи здоров’я – 8 учнів – 15%

Достатній рівень:

- Українська мова – 24 учня – 45,3%

- Українська література – 24 учнів – 45%

- Англійська мова – 20 учнів – 37,7%

- Зарубіжна література – 22 учня – 41,6%

- Історія України – 20 учнів – 37,7%

- Інформатика – 22 учня – 41,5%

- Основи здоров’я – 18 учнів– 34%

Високий рівень:

- Українська мова – 14 учнів – 26,4%

- Українська література – 18 учнів – 34%

- Англійська мова – 15 учнів – 28,3%

- Зарубіжна література – 19 учнів – 35,8%

- Історія України – 24 учня – 45,3%

- Інформатика – 15 учнів – 28,3%

- Трудове навчання – 17 учнів – 36%

- Основи здоров’я – 27 учнів – 51%

Предмет «Російська мова» та «Трудове навчання» вивчався 52 учнями гімназії.

Не мають оцінювання:

  • з «Російської мови» учениця 9 класу із числа ВПО у зв’язку з тим, що предмет нею не вивчався;
  • з «Трудового навчання» учениця 7 класу, яка знаходиться на індивідуальному навчанні як дитина-інвалід, і вивчення нею предмета «Трудове навчання» за індивідуальним навчальним планом не передбачена.

Навчальні досягнення учнів початкового рівня з «Російської мови» відсутні, досягнення середнього рівня мають 16 учнів, що становить 30,8%, достатнього рівня – 22 учня (42,3%), високого рівня – 13 учнів (25%).

Навчальні досягнення з предмета «Трудове навчання» наступні:

Початковий рівень – 0 учнів;

Середній рівень – 10 учнів – 18,9%;

Достатній рівень – 17 учнів – 32%;

Високий рівень – 25 учнів – 47,2%

Предмет «Фізична культура» опанували 51 учень. Двоє учнів не мають оцінювання з об’єктивних причин: учениця 8 класу із числа ВПО має оцінку «зараховано», учениця 7 класу знаходиться на індивідуальному навчанні як дитина-інвалід і вивчення нею предмета «Фізична культура» індивідуальним навчальним планом не передбачена.

Кількість учнів 7-9 класів, які підлягали атестації з предметів «Алгебра», «Геометрія», «Всесвітня історія», «Хімія», «Фізика» становить 32 особи. Моніторинг навчальних досягнень за рівнями показав такі результати:

Початковий рівень – 0 учнів – 0%

Середній рівень:

- Алгебра – 10 учнів – 31,3%

- Геометрія – 10 учнів – 31,3%

- Всесвітня історія – 4 учня – 12,5%

- Хімія – 7 учнів – 21,9 %

- Фізика – 11 учнів – 34,4%

Достатній рівень:

- Алгебра – 16 учнів – 50%

- Геометрія – 16 учнів – 50%

- Всесвітня історія – 13 учнів – 41%

- Хімія – 16 учнів – 50 %

- Фізика – 12 учнів – 37,5%

Високий рівень:

- Алгебра – 6 учня – 18,7%

- Геометрія – 6 учня – 18,7%

- Всесвітня історія – 15 учнів – 46,5%

- Хімія – 9 учнів – 28,1 %

- Фізика – 9 учнів– 28,1%

Кількість учнів 6-9 класів, які підлягали атестації з предметів «Географія», «Біологія» становить 40 осіб. Моніторинг навчальних досягнень за рівнями показав такі результати:

Початковий рівень – 0 учнів – 0%

Середній рівень:

- Географія – 6 учнів – 15%

- Біологія – 5 учнів – 12,5%

Достатній рівень:

- Географія – 14 учнів – 35%

- Біологія – 19 учнів – 47,5%

Високий рівень:

- Географія – 20 учнів – 50%

- Біологія – 16 учнів – 40%

Такі предмети як «Математика» вивчалися 21 учнем 5-6 класів; «Природознавство» 13-ма учнями 5 класу; «Правознавство» 10-ма учнями 9-го класу; «Харківщинознавство» та «Мистецтво» 24-ма учнями 8-9 класів; «Образотворче» та «Музичне мистецтво» - 29-ма учнями 5-7 класів. Моніторинг навчальних досягнень учнів із зазначених предметів показав наступні результати:

Початковий рівень – 0 учнів – 0%

Середній рівень:

- Природознавство – 3 учня – 23 %

- Математика – 4 учня – 19%

- Образотворче мистецтво – 1 учень 3,4%

- Музичне мистецтво – 1 учень – 3,4%

- Харківщинознавство – 2 учня -8,3%

- Мистецтво – 8 учнів – 33%

- Правознавство - 1 учень – 10%

Достатній рівень:

- Природознавство – 4 учня – 30,8%

- Математика - 10 учнів – 48%

- Образотворче мистецтво – 10 учнів – 34,5%

- Музичне мистецтво – 4 учня – 13,8%

- Харківщинознавство – 7 учнів – 29,2%

- Мистецтво – 12 учнів -50%

- Правознавство - 6 учнів – 60%

Високий рівень:

- Природознавство – 6 учнів – 46,2%

- Математика – 7 учнів – 33%

- Образотворче мистецтво – 17 учнів – 58,7%

- Музичне мистецтво – 24 учня – 82,8%

- Харківщинознавство – 14 учнів – 58,3%

- Мистецтво – 4 учня – 17%

- Правознавство - 3 учня – 30%

Середній бал по класах становить:

5 клас – 8,4

6 клас – 9,3

7 клас – 9

8 клас -8,3

9 клас – 7,7

Загальні показники навчальних досягнень по закладу становлять:

Початковий рівень – 0

Середній рівень – 13 учнів – 24,5%

Достатній рівень – 32 учнів – 60,4%

Високий рівень – 8 учнів – 15%

Похвальними листами за високі показники у навчанні нагороджені 8 учнів:

5 клас – 2 учня; 6 клас – 3 учня; 7 клас – 2 учня; 8 клас – 1 учень.

/Files/photogallery/1.jpg

/Files/2.jpg


/Files/3.jpg

Діаграми моніторингу навчальних досягнень учнів 5-9 класів
Караванської гімназії з базових дисциплін за 2021/2022 навчальний рік
Навчальні предмети «Українська мова», «Українська література», «Англійська мова», «Зарубіжна література», «Історія України», «Інформатика»
«Основи здоров’я» вивчало - 53 учня.

/Files/діаграма 1.jpg

/Files/діаграма 2.jpg

/Files/діаграма 3.jpg

/Files/діаграма 4.jpg

/Files/діаграма 5.jpg

/Files/діаграма 6.jpg

/Files/діаграма 7.jpg

Навчальні предмети «Алгебра», «Геометрія», «Хімія», «Фізика»,
«Всесвітня історія» вивчало – 32 учня

/Files/images/dagrami/м1.jpg

/Files/images/dagrami/м2.jpg

/Files/images/dagrami/м3.jpg

/Files/images/dagrami/м4.jpg

/Files/images/dagrami/м5.jpg

/Files/images/dagrami/м6.jpg

/Files/images/dagrami/м7.jpg

/Files/images/dagrami/м8.jpg

/Files/images/dagrami/м9.jpg

/Files/images/dagrami/м10.jpg

/Files/images/dagrami/м11.jpg

/Files/images/dagrami/м12.jpg

/Files/images/dagrami/м13.jpg

/Files/images/dagrami/м14.jpg

/Files/images/dagrami/м15.jpg

/Files/images/dagrami/м16.jpg

/Files/images/dagrami/м17.jpg

Порівняльний аналіз результативності навчання учнів 5-9 класів протягом 2019/2020 – 2021/2022 навчального року (у відсотках)

/Files/images/dagrami/порів.jpg

З даної діаграми видно, що 75,5% учнів мають достатній і високий рівень навчальних досягнень, що відповідає вимогам навчальних програм з усіх предметів. Даний показник збільшився на 20,5 % у порівнянні з минулим навчальним роком. Пояснюється це тим, що більшість часу учні працювали дистанційно і при виконанні завдань мали змогу використовувати різноманітні джерела інформації та іншу допомогу, а тому отримували високі бали.

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р.
Освітнягалузь«Мови та літератури»

/Files/images/dagrami/сер.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 - 2021/2022 н.р. Освітнягалузь«Математика»

/Files/images/dagrami/сер2.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Природнича»

/Files/images/dagrami/сер3.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Громадянська та історична»

/Files/images/dagrami/сер4.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2018/2019 - 2020/2021н.р.
Освітні галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна», «Фізична культура»

/Files/images/dagrami/сер5.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 - 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Мистецька»

/Files/images/dagrami/сер6.jpg

Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 -2021/2022 н.р.
Освітні галузі «Інформатична», «Технологічна»

/Files/images/dagrami/сер7.jpg

Аналізуючи показники рівня навчальних досягнень учнів 5-9-х класів, можна відмітити покращення навчальних досягнень учнів майже з усіх навчальних дисциплін. Водночас спостерігається зниження показника середнього балу навчальних досягнень учнів за 2021/2022 навчальний рік в порівнянні з даним показником за минулий навчальний рік з мистецтва, образотворчого мистецтва, фізичної культури, основ здоров’я, природознавства.

Середній бал навчальних досягнень учнів Караванської гімназії у 2021/2022 навчальному році відповідає високому рівню лише з музичного мистецтва

(СБ-11), достатньому рівню з інших предметів. Середній бал навчальних досягнень учнів з предметів по класах у 2021/2022 навчальному році відображено у діаграмі:

/Files/images/dagrami/сер8.jpg

Загальний показник середнього балу навчальних досягнень учнів з предметів у 2021/2022 навчальному році відповідає достатньому рівню і становить 8,5 балів, що на 0,3 бала вище за цей показник у минулому навчальному році.

Кiлькiсть переглядiв: 632

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.