1.5.3. Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів
Відповідно до плану роботи гімназії у червні 2022 року адміністрацією зроблено аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками 2021/2022 навчального року. З цією метою проаналізовано стан успішності учнів за рівнями навчальних досягнень за підсумками року, підраховано середній бал успішності та відсоток якості знань з усіх предметів інваріантної складової навчального плану та середній бал успішності по класах, перевірена об’єктивність виставлення оцінок за І, ІІ семестри та за навчальний рік.
Навчальні досягнення учнів 1-4 класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів (НУШ) здійснюється вербально.
Кількість учнів середньої школи, які підлягали атестації з предметів «Українська мова», «Українська література», «Іноземна мова», «Зарубіжна література», «Історія України», «Інформатика», «Основи здоров’я», становить 53 особи.
Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів з названих предметів показав наступні результати:
Навчальних досягнень початкового рівня жоден учень немає.
Середній рівень:
- Українська мова – 15 учнів – 28,3%
- Українська література – 11 учнів – 21%
- Англійська мова – 18 учнів – 34%
- Зарубіжна література – 12 учнів – 22,6%
- Історія України – 9 учнів – 17%
- Інформатика – 16 учнів – 30,2%
- Основи здоров’я – 8 учнів – 15%
Достатній рівень:
- Українська мова – 24 учня – 45,3%
- Українська література – 24 учнів – 45%
- Англійська мова – 20 учнів – 37,7%
- Зарубіжна література – 22 учня – 41,6%
- Історія України – 20 учнів – 37,7%
- Інформатика – 22 учня – 41,5%
- Основи здоров’я – 18 учнів– 34%
Високий рівень:
- Українська мова – 14 учнів – 26,4%
- Українська література – 18 учнів – 34%
- Англійська мова – 15 учнів – 28,3%
- Зарубіжна література – 19 учнів – 35,8%
- Історія України – 24 учня – 45,3%
- Інформатика – 15 учнів – 28,3%
- Трудове навчання – 17 учнів – 36%
- Основи здоров’я – 27 учнів – 51%
Предмет «Російська мова» та «Трудове навчання» вивчався 52 учнями гімназії.
Не мають оцінювання:
- з «Російської мови» учениця 9 класу із числа ВПО у зв’язку з тим, що предмет нею не вивчався;
- з «Трудового навчання» учениця 7 класу, яка знаходиться на індивідуальному навчанні як дитина-інвалід, і вивчення нею предмета «Трудове навчання» за індивідуальним навчальним планом не передбачена.
Навчальні досягнення учнів початкового рівня з «Російської мови» відсутні, досягнення середнього рівня мають 16 учнів, що становить 30,8%, достатнього рівня – 22 учня (42,3%), високого рівня – 13 учнів (25%).
Навчальні досягнення з предмета «Трудове навчання» наступні:
Початковий рівень – 0 учнів;
Середній рівень – 10 учнів – 18,9%;
Достатній рівень – 17 учнів – 32%;
Високий рівень – 25 учнів – 47,2%
Предмет «Фізична культура» опанували 51 учень. Двоє учнів не мають оцінювання з об’єктивних причин: учениця 8 класу із числа ВПО має оцінку «зараховано», учениця 7 класу знаходиться на індивідуальному навчанні як дитина-інвалід і вивчення нею предмета «Фізична культура» індивідуальним навчальним планом не передбачена.
Кількість учнів 7-9 класів, які підлягали атестації з предметів «Алгебра», «Геометрія», «Всесвітня історія», «Хімія», «Фізика» становить 32 особи. Моніторинг навчальних досягнень за рівнями показав такі результати:
Початковий рівень – 0 учнів – 0%
Середній рівень:
- Алгебра – 10 учнів – 31,3%
- Геометрія – 10 учнів – 31,3%
- Всесвітня історія – 4 учня – 12,5%
- Хімія – 7 учнів – 21,9 %
- Фізика – 11 учнів – 34,4%
Достатній рівень:
- Алгебра – 16 учнів – 50%
- Геометрія – 16 учнів – 50%
- Всесвітня історія – 13 учнів – 41%
- Хімія – 16 учнів – 50 %
- Фізика – 12 учнів – 37,5%
Високий рівень:
- Алгебра – 6 учня – 18,7%
- Геометрія – 6 учня – 18,7%
- Всесвітня історія – 15 учнів – 46,5%
- Хімія – 9 учнів – 28,1 %
- Фізика – 9 учнів– 28,1%
Кількість учнів 6-9 класів, які підлягали атестації з предметів «Географія», «Біологія» становить 40 осіб. Моніторинг навчальних досягнень за рівнями показав такі результати:
Початковий рівень – 0 учнів – 0%
Середній рівень:
- Географія – 6 учнів – 15%
- Біологія – 5 учнів – 12,5%
Достатній рівень:
- Географія – 14 учнів – 35%
- Біологія – 19 учнів – 47,5%
Високий рівень:
- Географія – 20 учнів – 50%
- Біологія – 16 учнів – 40%
Такі предмети як «Математика» вивчалися 21 учнем 5-6 класів; «Природознавство» 13-ма учнями 5 класу; «Правознавство» 10-ма учнями 9-го класу; «Харківщинознавство» та «Мистецтво» 24-ма учнями 8-9 класів; «Образотворче» та «Музичне мистецтво» - 29-ма учнями 5-7 класів. Моніторинг навчальних досягнень учнів із зазначених предметів показав наступні результати:
Початковий рівень – 0 учнів – 0%
Середній рівень:
- Природознавство – 3 учня – 23 %
- Математика – 4 учня – 19%
- Образотворче мистецтво – 1 учень 3,4%
- Музичне мистецтво – 1 учень – 3,4%
- Харківщинознавство – 2 учня -8,3%
- Мистецтво – 8 учнів – 33%
- Правознавство - 1 учень – 10%
Достатній рівень:
- Природознавство – 4 учня – 30,8%
- Математика - 10 учнів – 48%
- Образотворче мистецтво – 10 учнів – 34,5%
- Музичне мистецтво – 4 учня – 13,8%
- Харківщинознавство – 7 учнів – 29,2%
- Мистецтво – 12 учнів -50%
- Правознавство - 6 учнів – 60%
Високий рівень:
- Природознавство – 6 учнів – 46,2%
- Математика – 7 учнів – 33%
- Образотворче мистецтво – 17 учнів – 58,7%
- Музичне мистецтво – 24 учня – 82,8%
- Харківщинознавство – 14 учнів – 58,3%
- Мистецтво – 4 учня – 17%
- Правознавство - 3 учня – 30%
Середній бал по класах становить:
5 клас – 8,4
6 клас – 9,3
7 клас – 9
8 клас -8,3
9 клас – 7,7
Загальні показники навчальних досягнень по закладу становлять:
Початковий рівень – 0
Середній рівень – 13 учнів – 24,5%
Достатній рівень – 32 учнів – 60,4%
Високий рівень – 8 учнів – 15%
Похвальними листами за високі показники у навчанні нагороджені 8 учнів:
5 клас – 2 учня; 6 клас – 3 учня; 7 клас – 2 учня; 8 клас – 1 учень.
Діаграми моніторингу навчальних досягнень учнів 5-9 класів
Караванської гімназії з базових дисциплін за 2021/2022 навчальний рік
Навчальні предмети «Українська мова», «Українська література», «Англійська мова», «Зарубіжна література», «Історія України», «Інформатика»
«Основи здоров’я» вивчало - 53 учня.
Навчальні предмети «Алгебра», «Геометрія», «Хімія», «Фізика»,
«Всесвітня історія» вивчало – 32 учня
Порівняльний аналіз результативності навчання учнів 5-9 класів протягом 2019/2020 – 2021/2022 навчального року (у відсотках)
З даної діаграми видно, що 75,5% учнів мають достатній і високий рівень навчальних досягнень, що відповідає вимогам навчальних програм з усіх предметів. Даний показник збільшився на 20,5 % у порівнянні з минулим навчальним роком. Пояснюється це тим, що більшість часу учні працювали дистанційно і при виконанні завдань мали змогу використовувати різноманітні джерела інформації та іншу допомогу, а тому отримували високі бали.
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р.
Освітнягалузь«Мови та літератури»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 - 2021/2022 н.р. Освітнягалузь«Математика»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Природнича»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 – 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Громадянська та історична»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2018/2019 - 2020/2021н.р.
Освітні галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна», «Фізична культура»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 - 2021/2022 н.р. Освітня галузь «Мистецька»
Середній бал навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2019/2020 -2021/2022 н.р.
Освітні галузі «Інформатична», «Технологічна»
Аналізуючи показники рівня навчальних досягнень учнів 5-9-х класів, можна відмітити покращення навчальних досягнень учнів майже з усіх навчальних дисциплін. Водночас спостерігається зниження показника середнього балу навчальних досягнень учнів за 2021/2022 навчальний рік в порівнянні з даним показником за минулий навчальний рік з мистецтва, образотворчого мистецтва, фізичної культури, основ здоров’я, природознавства.
Середній бал навчальних досягнень учнів Караванської гімназії у 2021/2022 навчальному році відповідає високому рівню лише з музичного мистецтва
(СБ-11), достатньому рівню з інших предметів. Середній бал навчальних досягнень учнів з предметів по класах у 2021/2022 навчальному році відображено у діаграмі:
Загальний показник середнього балу навчальних досягнень учнів з предметів у 2021/2022 навчальному році відповідає достатньому рівню і становить 8,5 балів, що на 0,3 бала вище за цей показник у минулому навчальному році.
Коментарi