У навчальному закладі працює 4 предметних методичних об’єднань та методичне об’єднання класних керівників:

- МО вчителів початкових класів

Методична тема:

Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для формування компетентної особистості молодшого школяра в умовах впровадження нового Державного стандарту

Керівник: Цибульник Л.М.

- МО вчителів природничо-математичного циклу

Методична тема:

Реалізація компетентнісного підходу на уроках предметів природничо-математичного циклу в умовах оновлення змісту освіти

Керівник: вчитель біології та хімії Гела В.В.

- МО вчителів гуманітарного циклу

Методична тема:

Формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках предметів гуманітарного циклу в умовах оновлення змісту освіти

Керівник: вчитель зарубіжної літератури Каплун С.О.

- МО вчителів фізичної культури та основ здоров’я

Методична тема:

Використання форм і методів сучасних педагогічних технологій в організації освітнього процесу з метою розвитку особистості учня

Керівник: вчитель основ здоровя Кручинкіна Г.А.

- МО класних керівників

Методична тема:

Виховання духовної культури особистості та створення умов для формування соціальної активності дитини

Керівник: Мізяк О.С.

/Files/images/sayti_vchitelv/article-Closing.png

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

1. Загальні положення

За наявності в освітній установі більше 2 вчителів, що працюють по одній і тій же спеціальності, або більше трьох вчителів, що працюють по одному циклу предметів, створюється МО вчителів, які вдосконалюють свою методичну і професійну майстерність, організують взаємодопомогу для забезпечення сучасних вимог до навчання і виховання молоді, забезпечують творчі ініціативи, розробляють сучасні вимоги до навчання і виховання молоді.

2. Завдання МО вчителів - предметників

В роботі МО вчителів в різних видах діяльності передбачається вирішення наступних задач:

- вивчення нормативно - інформаційної документації і методичних листів з питань освіти;

- вибір курсів варіативної складової навчального плану;

- експертна оцінка індивідуальних планів роботи з предмету; аналіз авторських програм і методик;

- затвердження атестаційного матеріалу для підсумкового контролю, атестаційного матеріалу для випускних класів;

- ознайомлення з аналізом стану викладання навчального предмету за підсумками внутрішньошкільного контролю;

- робота з учнями по дотриманню норм і правил техніки безпеки в процесі навчання; розробка відповідних інструкцій, охорона здоров'я;

- взаємовідвідування уроків з певної тематики з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів;

- організація відкритих уроків з певної теми з метою ознайомлення з методичними розробками складних тем предмету;

- вивчення передового педагогічного досвіду; експериментальна робота з предмету;

- вироблення єдиних підходів до оцінки результатів освоєння програми на основі розроблених освітніх стандартів по предмету;

- розробка системи оцінювання навчальних досягнень учнів (тематична, семестрова, залікова і т.п.);

- ознайомлення з методичними розробками різних авторів з предмету; аналіз методів викладання предмету;

- звіти про професійну самоосвіту вчителів; робота на курсах підвищення кваліфікації в інститутах; звіти про творчі відрядження;

- організація і проведення предметних тижнів; організація і проведення першого етапу предметних олімпіад, конкурсів, оглядів; питання стану позакласної роботи з предмету;

- формування замовлень на зміцнення матеріальної бази і приведення дидактичних засобів навчання, зокрема наочних посібників з предмету у відповідність з сучасними вимогами до навчального кабінету, до оснащення уроку.

3. Функції МО

Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій райметодкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних плани професійної самоосвіти вчителів.

МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач, викладених в розділі 2. МО вчителів може організувати семінарські заняття, цикл відкритих уроків із заданої і визначеної тематики.

4. Права МО вчителів

МО має право рекомендувати керівництву розподіл навчального навантаження педагогів з предмету при тарифікації, проводити оплату роботи педагогічним співробітникам окремих навчальних кабінетів, предметних гуртків, студій, розподіляти методичну роботу окремих педагогів.

МО обговорює питання про можливість організації поглибленого вивчення предмету в окремих класах за наявності достатніх засобів навчання.

5. Обов'язки вчителів методоб’єднання

Кожен педагог - член МО - зобов'язаний:

ü брати участь в одному з МО, мати власну програму професійної самоосвіти;

ü брати участь в засіданнях МО, практичних семінарах і т.п.;

ü брати активну участь в розробці відкритих заходів, прагнути до підвищення рівня професійної майстерності;

ü кожному учасникові МО необхідно знати тенденції розвитку методики викладання предмету, Закон України "Про освіту", нормативні документи, методичні вимоги до категорій; володіти основами самоаналізу педагогічної діяльності.

6. Організація діяльності МО вчителів

МО вчителів обирає голову. План роботи МО затверджується методичною радою школи.

У навчальному році проводиться не менш 4-х засідань МО вчителів; практичний семінар з організацією тематичних відкритих уроків, позакласних заходів.

Засідання МО вчителів оформляються у вигляді протоколів. В кінці навчального року методична рада аналізує роботу МО і приймає на зберігання план роботи, зошит протоколів засідань МО, звіт про виконану роботу.

/Files/images/sayti_vchitelv/article-Closing.png

Організація роботи методичних об’єднань

За змістом робота методичного об’єднання вчителів спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики, педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота, яка поєднує в собі колективні та індивідуальні форми.

В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:

· вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;

· планування роботи на навчальний рік;

· обговорення навчальних програм;

· заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;

· методична допомога молодим вчителям;

· підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;

· використання форм продуктивного навчання, збільшення обсягів самостійних, творчих завдань;

· надання методичної та науково-інформаційної допомоги секціям наукового товариства учнів;

· індивідуальна робота з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, захисту науково-дослідницької роботи в Малої академії наук;

· обговорення та підведення підсумків методичної роботи методичного об’єднання за І семестр, ІІ семестр, за навчальний рік;

· затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;

· аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;

· стан позакласної роботи з предмету;

· огляд новинок методичної літератури;

· підсумки атестації вчителів;

· організація повторення вивченого матеріалу в кінці навчального року, перевірка виконання навчальних програм;

· творчий звіт молодих учителів, вчителів, які мають педагогічні звання, вчителів-наставників;

· збагачення науково-методичного забезпечення за рахунок творчих внесків учителів школи, розширення видавницької діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 2207

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.